CRAZY DAYS



(bjuder på två charmiga bilder på mig & hultberg som togs någon gång inatt!)

Yes, det är lov, och jag suger på att uppdatera. Jag vet. Men jag har ett skojjigt lov med en massa saker som händer, har bland annat spenderat ganska mycket tid med min pojkvän, varit på dubbeldejt, varit ute och cyklat med mamma och Albin, och igår, inatt och idag har jag haft jättekul med Hultberg, Vevve och Frick. Om en liten stund ska jag ner i stan och möta upp Hedvig, sen blir det grillning här hemma och hon sover här, ska bli supermys, speciellt eftersom vi inte har träffats sen i somras! Hoppas att ni har det lika bra som jag har. Puss

Förresten, så som det gick på trampetten i lördags, det är sånna träningar som är det bästa som finns! Riktigt riktigt roligt och jag tycker att foten samarbetar ganska fint med mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0