FLODHÄSTEN



Hej! Jag heter Flodis och det är jag som är Linneas fot. På bilden kan ni se hur jag ser ut just nu, förra lördagen gick jag upp lite i vikt och denna bilden är tagen igår när Hanna hade ritat ett självporträtt på mig! Fint va? Tack vare mig kunde Linnea köra såhär mycket gympa igår: en volt och en sträckthalv på trampolinen, och en rondat ut i gropen på tumbling. Fem väldigt aktiva timmar på GH alltså! Duktiga, fina småtjejer iallafall ♥

Kvällen/natten/morgonen med tjejerna var toppenbra! En massa massa skratt, skitsnack, mat, godis och lite till hann vi med, alltid lika fint! Och jag skäms över oss igen hur dåliga vi är på att träffas, men det ska bli bättring på det. Nu ska jag städa undan lite och sen ska jag hitta på något med pappa i eftermiddag. Puss

Kommentarer
Postat av: Richardellinor

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2012-01-27 @ 09:59:19
URL: http://richardellinor.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0