HELGEN




Godmorgon! Har haft en jättebra helg än så länge, Håkan i fredags var sjukt fint även fast det är synd att vissa folk är väldigt konstiga, och där hade gärna kunnat varit lite mer folk. Men jaja, det var väldigt bra iallafall och jag ångrar verkligen inte det för en enda sekund. Efter konserten åkte jag och Shiralee hit och sov här, 4,5 timmars sömn sen skulle vi upp igen för att åka till Vänersborg och kolla på j-cupen. Riktigt roligt det med och Höganäs tog guld, riktigt bra kört! Grattis!

Om en timme ska jag ut till GH och träna mina duktiga småkillar och efter det blir det plugg hela dagen... Men så är det, har ju haft två toppendagar fredag och lördag så då får jag göra lite nytta idag istället. Vi hörs kanske senare :) pussssss

Kommentarer
Postat av: Novala - foto & webbdesign

Sv: Jag tränar i två grupper faktiskt...hehe. Men jag tävlar bara med en och det är GF Tempo - Onsala. Jag går i trupp ;)

2011-04-10 @ 18:24:59
URL: http://novalas.se
Postat av: Novala - foto & webbdesign

Sv: Okej, vilken förening går du i? :)

2011-04-10 @ 19:20:59
URL: http://novalas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0