JEANS & CONVERSE



Kul att det kom ett sånt spöregn när jag skulle cykla hem... Så när jag väl var hemma var jag ganska blöt och då var jag ganska glad att jag hade tagit en regntät jacka imorse även fast den är varm att cykla i på morgonen. NICE. Hela dagen i skolan har vi jobbat med miljöprojektet och det börjar faktiskt gå framåt! Bilden är ett resultat av alla superfina bilder vi tog till vår powerpoint. Om en liten stund ska jag gå ut och gå en snabb lång runda, mest för att jag inte riktigt känner för att springa med min fot (fast svullnaden har gått ner nu igen!) puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är så fina så ;) <3

2011-04-05 @ 17:37:28
URL: http://storyofmyyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0