LAGER 157

Hallå! Är ledig idag så jag och mamma passade på att åka till Höganäs till lager 157! Fick med mig kläderna på bilderna hem och jag är supernöjd! Tycker dock inte att något av plaggen får riktig rättvisa på bilderna men ni lär få se kläderna på inom en snar framtid, men hinner tyvärr inte det nu!

Min helg ser ut såhär:
Resten av fredag - fika med mormor, kusiner och lillebror, träning, fira Josefin, sova hos Frida-
Lördag - heldag i Landskrona eftersom mina fina gymnaster ska tävla, på kvällen blir det filmmys med Gustaf, Elin och Felix (lär inte orka mer efter en heldag med massa småbarn, hehe..)
Söndag - Gustaf sover här lördag - söndag så jag ska umgås med honom och sen blir det förmodligen lite plugg.
Så vi hörs först på söndag, ha en trevlig helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0