OTROLIGT CHARMIGT & FRÄSCHT!





Kanske ska ta och börja med att be om ursäkt för de otroligt ocharmiga och aningens skabbiga bilderna här ovanför, men såhär kan det se ut en helt vanlig dag när man kommer hem från skolan... Härligt härligt.

Livet på JHG kan faktiskt vara ganska gött ibland. Idag har vi redovisat miljöprojektet, tittat på de andras redovisningar, haft 1 timme och 45 minuterts lunch, bakat tårta med ögonbindel, utvärderat temat och slutat två timmar tidigare. Tyckte dock att vi var otroligt mycket värda det efter detta temat som har varit rena helvetet rent ut sagt. Sjukt många timmars jobb utanför skoltid och otroligt mycket att göra hela tiden.

Tillbaka till bilderna... Idag när jag cyklade hem var det liksom regn och blåst. Men inte tillräckligt mycket av något för att egentligen kunna whina så mycket för, men tillsammans blir det helt sjukt äckligt. Kan inte bestämma mig för vilket som är värst egentligen. Ösregn (som i tisdags), storm (som i fredags) eller lite av varje (som idag). Allt är riktigt hemskt och nu har jag fått stå ut med alla tre den senaste veckan. UNDERBART.

Min mobil är åtminstonde klar så den får jag tillbaka idag, plus att det bara är tre skoldagar kvar till ett underbart fint påsklov där jag ska hitta på en massa skoj! Har redan bestämt med fina Hedvig att hon ska sova här onsdag-torsdag, hur bra som helst alltså, och sen någon dag (natt) ska det bli bus med Hultberg, en dag med Josefin och förhoppningsvis hinna träffa Olivia och Shiralee också.. Shit vilket långt inlägg detta blev. Jaja. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0