PÅSKLOV

Livet utan mobil rullar på, på ett sätt är det ganska skönt men på alla andra sätt är det förjävligt. Ska ut där idag och se om någonting går att fixa, i vilket fall som hoppas jag på att ha en fungerande telefon inom de närmsta dagarna. Det är påsklov nu och det ska bli så otroligt skönt och roligt! Skönt dessutom att jag har jobbat undan lite skolarbete som ska vara klart veckan efter lovet så det behöver inte pluggas någonting, toppppen! Ikväll blir det träning och nu ska jag minsann kunna köra normalt efter lite tejp, är såååååå tagggaaaaaad! Sjukt att jag inte har kört redskap på tre veckor jaaaaaao. Har förresten gjort muntligt nationellt prov i engelska idag och det kändes jättebra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0