SLUT I RUTAN



(två lovbilder)

Back to school efter ett riktigt bra påsklov. Eller ja, nu är jag ju hemma för dagen men ni fattar grejen. Uppdateringen under lovet är inget som jag skryter med men jag har haft det jätteroligt, jättebra och jättemysigt. Mycket tid med kompisar och pojkvän, det är så det ska va. Nu är lovet som sagt slut i alla fall så förhoppningsvis kommer jag bli lite bättre på att uppdatera här, tyvärr så har vi onödigt äckligt mycket i skolan så vi får se hur det blir. Idag fick vi ut en hemtenta, en religionsuppsats och en svenskauppsats som ska göras de närmsta veckorna, tack för den mjukstarten. Ska ta det lite lugnt nu och sen ska jag skriva labbrapport om vatten (JÄTTEKUL!) men eftersom jag är trött så lyssnar jag på lite musik som får mig att vakna så länge. Puss

Kommentarer
Postat av: Oliwia

lite epic att ja också skriver labbrapport om vatten ;)

2011-04-26 @ 18:09:12
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

mjukstart......pffft.

2011-04-26 @ 20:37:50
URL: http://storyofmyyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0