VECKA 14.




(nollnio-tio-tjugoett, ♥)

Jag har numera tagit tag i mitt liv, markerat mina ca 500 olästa inlägg på bloglovin som lästa och börjar om på nytt. Känns så braaaaaa! Här passar det in att tillägga att jag hatar Devote lite eftersom alla de bloggarna tar 20 år längre tid att ladda in... Riktigt jobbigt men samtidigt har jag ingen brådska så ja...

Idag har jag haft utvecklingssamtal och sen har jag tränat småkillarna, börjar se helt okej ut inför tävlingen som är den 30 april! Skojjigt. Sen stannade jag på GH typ en halvtimme och kollade lite på mini-eliten mest för att jag älskar att vara där, nu är jag hemma och det var finttttt att cykla hem från stan vid halv åtta när det var ljust och fint vårväder. Taggar sönder till helgen som kommer bli så braaaaaa med min fina vän. Puss (för ett år sen var jag på mallorca förresten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0