10.01 - i skolan

Hej på er söta och små. Sitter i ett grupprum på skolan med några trevliga människor och gör ungefär ingenting, vi har inget alls att plugga på vilket är helt sjukt, så alla sitter vid varsin dator och jag vet inte vad de andra gör. Jag lyssnar iallafall på chocolat-instrumentallåtar som Vera har skickat till mig på spotify. Gymmningen gick bra måste jag säga, men det är ju tusen gånger roligare att röra på sig hela tiden, då känner man sig duktigare också än att gå runt, göra en maskin, vänta, osv. Ska börja springa i skogen nästa vecka tänkte jag, och sen göra det minst en gång i veckan! Om en timme något sånt ska vi gå och äta, men de andra vill inte äta kycklingfajitas utan vi ska tydligen testa ett nytt ställe, ledsen Linnea :(((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0