do it while you can



Thailand,
1. Louise, jag & Tove
2. Fabbe, Alisa & Jacqueline

Det här med att börja cykla var faktiskt riktigt bra (förutom att det är jobbigt) och jag sparar tid både på vägen dit och hem - YAY! Har bara haft två lektioner idag men nu börjar helvetet i alla ämnen, nämligen GRUPPARBETEN. Usch vad jag hatar det, skönt att jag kom i en bra grupp nu på första grejen iallafall. Tyvärr är det en liten grej och det finns fortfarande stor chans att komma i en inte lika bra grupp när det kommer större saker, vilket det kommer göra i detta temat. NICE. Vecka 7 kommer bli as stressig enligt vår NK-lärare, låter bra, nej. 12 skoldagar tills det är lov igen. Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

Saknar!!!

2011-02-03 @ 16:00:54
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Sadia

härliga bilder :)

2011-02-06 @ 16:53:05
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0