englacupen 1



Efter nio timmar i en gympahall är jag hyfsat slut, men det har varit en väldigt bra dag trots det! Två av mina småtjejers lag gick vidare till semifinalerna som är imorgon i båda grenarna och det gjorde även mitt lag. Tjejernas tredje lag åkte tyvärr ut, men de kom långt iallafall i och med att väldigt många lag var med och de gick vidare tre (?) gånger. Världens fail av mig att trilla på flickis sträckt, det är verkligen inte okej och jag är fett sur på mig själv för det men sånt händer, antar jag. Även fast jag hade kunnat köra det i sömnen :( jaja. Ikväll blir en tidig kväll med tanke på att jag ska vara i Ängelholm imorgon också klockan 07.30, men vid sju blir det iallafall tacos med kusinerna, mums! Puss

Kommentarer
Postat av: amy

sv: hade en jättetrevlig kväll:D

2011-02-06 @ 16:11:42
URL: http://amyberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0