kan inte beskriva det med ord



Jag glömde ju berätta det sjukaste, att imorgon ska jag och Frida GYMMA. Sjukt, första gången i hela mitt liv, men det ska nog gå bra! Ganska mycket kondition kom vi överrens om, men sen får vi såklart styrka lite också. Håll tummarna, lär behövas. Och sen ska vi äta kycklingfajitas på Ebbas och det ska bli riktigt mummmmsi.

Hur många gånger jag har tänkt tanken att sluta, skaffa mig ett liv och testa något annat, men varje gång kommer jag fram till att det aldrig hade gått. Gymnastik är en drog, hur dåligt det än går och hur tråkigt det än kan vara i perioder så går det inte att sluta, för jag vet att jag hade saknat det så sjukt mycket. Känslan av att ha kontroll på sig själv och känslan av att klara ett nytt varv, det går inte att beskriva. Och när man tävlar på ett nytt varv och kör det bättre än vad man någonsin har gjort innan, så finns det ingenting i hela världen som kan ersätta det. Det är bara en sak jag saknar för tillfället. Älska gympa, kommer jag alltid att göra hur pissigt det än känns ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0