sjuk_tjej


(SAKNAR SOMMAREN TILL TUSEN, långt blondt plattat hår och brun kropp, fintfintfint)

Ingen uppdatering igår, berodde på att jag låg nerbäddad i soffan hela dagen. Sjuk har jag blivit ja, är hemma från skolan idag också. Igår hade jag galet ont i magen och mådde illa, idag är det samma fast lite mindre, men istället har jag dragit på mig huvudvärk och halsont - TOPPEN. Mådde nog inte helt toppen i helgen heller egentligen men eftersom det var tävlingar så "gömmer" man det dåliga för att man vill och måste tävla. Idag ska jag få lite skolarbete gjort, annars inte göra så mycket. Missade träningen igår och det känns sjukt sämst eftersom friståendeträningarna är så bra nu när vi har superlång uppvärmning & mjuka. Dumma. Inatt har det blåst så mycket så jag trodde att huset skulle trilla, helt seriöst, men nu lyser faktiskt solen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0