SPORTLOV


(sjukt söt midsommarbild, faysan ♥)

Nice uppdatering Linnea, jajajajajaaaaaa. Denna veckan har jag faktiskt prioriterat sömn väldigt mycket eftersom jag har varit så himla trött, sjukt nära att jag somnade på växthuseffekten-genomgången i tisdags. Nu har jag iallafall lov och jag ska försöka uppdatera men vill inte lova någonting eftersom jag ska ha ett sjukt bra lov och träffa en massa fina människor! (och träna såklart) Miljöetiken gick sjukt bra i tisdags, och idag fick vi tillbaka religionprovets g-vg del + betyg på min och Johannas idrottslektion, och jag är supernöjd! Glömde nästan berätta, men jag har förresten tagit hål i öronen nu också, så jag har 2 - 3 och det blev fiiinfint. Puss

Kommentarer
Postat av: fay

asså den bilden är så knasig... LOVE YPOU LINNEISEN :D <3

2011-02-17 @ 22:55:33
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0