SUNDAY AGAIN


(på väg till Polen, jag, Sara, Oliwia, Fay och Elin)

Har egentligen inget speciellt att skriva, är helt depri för att skolan börjar imorgon igen för jag hade väldigt gärna haft lov i minst en vecka till... Kan trösta mig med att lovet har varit nästan så bra det kan bli (nästan eftersom jag inte har träffat tex Fay, Fiona & Oliwia men jag kräver en helg med er snart!)

Håller med dig Oliwia, alla säger att gymnasietiden är den bästa tiden i livet, men för oss var högstadiet oslagbart. Säger absolut inte att jag inte trivs nu, jag trivs hur bra som helst på JHG och går i en helt grym klass, men både klassen och själva skolan på högstadiet var något speciellt... Saknar er massor finaste 9:6 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0