tänker på dig!



(marionettbilder sen uppvisningen, guzzes bror som har fotat - fler bilder finns här)

Dagen har varit superfin! Började med att det första jag såg var ett fint sms från Olivia, i och för sig skickat igår kväll men det var en väldigt bra start på dagen. Sen gick jag och mamma ner till stan (ca 5,5 km), lunch med Johanna och Steffi, två lektioner (fick reda på att det finns massa platser kvar till 14+ lägret!!!!) och sen har eftermiddagen och kvällen spenderats med min fina pojkvän, så som det brukar se ut på onsdagar. Imorgon ska vi anmäla oss till lägret, kommer bli awesome! Hoppas (och tror) att många härliga människor ska med, toppentoppentoppen! Nu ska jag snart sova, med ett leende på läpparna :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0