u t t r å k a d hej



Av någon anledning har jag fått för mig att jag inte kan titta på något på tv som börjar klockan 9 eftersom det är för sent när det slutar klockan 10, vad jag har fått det ifrån vet jag verkligen inte men eftersom det inte var något roligt på tv hamnade jag här, igen. Ska snart upp och duscha och fräscha till mig lite, efter två dagar i pyjamas är man sådär härlig och jag tänkte gå till skolan imorgon så ja. Bilden är från en sommardag i Domsten, den dagen Cissi och Shiralee kom hit faktiskt, men det är Vera och jag på den. Jag ville va duktig och gå på hälsobanken imorgon men kul att göra det helt själv när ingen annan ska... Får se hur jag gör. Pussinuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0