vem är du? ditt samvete.


(är det bara jag eller är alla bilder som jag lägger ut fett gamla och att ni redan har sett dom?)

Från och med idag cyklar jag till skolan, sjukt duktigt om jag får säga det själv, mindre kul däremot att det är mörkt både på vägen dit och hem. Fick i och för sig skylla mig själv på vägen hem, för efter skolan var jag och åt på Mc med Jullan, satt där i några timmar och pratade en massa, behövdes riktigt mycket, tack! ♥ nu när jag kom hem har jag sorterat papper + förberett lite inför helgen, tjejerna ska tävla och jag har ganska mycket ansvar men det ska bli kul, är lite nervös men bara alla papper kommer på plats ska det nog gå bra! (och om jag får PM'et, det hade ju varit en fördel...) Imorgon blir det skola + kvällsskidåkning med familjen på Vallåsen, mys. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0