15 timmar och 27 minuter



Ååååååh om ett dygn är vi här och det ska bli SÅ bra! Så detta blir det sista inlägget för veckan, eller kanske skriver något litet på söndag men vi får se. Åker direkt från skolan ut till GH imorgon i och med att det löste sig med platser i bussen så jag och Alice slapp åka bil med tränarna hehe.

Har nyss kommit hem & ätit efter friståendeträningen, så nu är jag sjukt sjukt riktigt mätt för andra gången idag och jag som sa till Jojo idag att; "Det är ju faktiskt bättre att man äter ordentligt på lunchen i skolan så man orkar jobba ordentligt på lektionerna, och sen kan man i så fall äta lite mindre på kvällen." Justde Linnea, vi kör på det va. Syftade på matkorten för er som inte förstod. Nu ska jag duscha och packa ner det allra sista (om det får plats) och sen sova, kommer trots allt bli en väldigt lång helg! Jag ser det snöar utanför fönstret, skoj. Ha en riktigt bra helg, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0