bästa





SJUKT BRA DE SENASTE DAGARNA HAR VARIT!!! Riktigt kul att träffa FFO och den kvällen/natten/morgonen behövdes verkligen! Har alltid lika kul med er tjejer, ni är så sjukt bra ska ni veta! Inte alls random att alla fyra hade gröna täcken eller så, nä. På förmiddagen stack jag ner till Malmö, träffade Shiralee, fikade, tittade, åt. Bestämde väldigt hastigt och lustigt att vi skulle sova över. Sagt och gjort, inatt har jag sovit någonstans ute på landet med min bästa vän. Inte för att det blev speciellt mycket sömn den natten heller, men mjaaaa, man får väl ta vara på tiden! Så efter dessa dagarna känner jag mig påfylld med skratt för ett bra tag framöver, har lättat hjärtat väldigt mycket och det är sjukt skönt, och har till och med lyckats gråta någon skvätt. TACK till er alla fyra för dessa underbara dagarna, ni är så bra ♥

Kommentarer
Postat av: fay

mmmm, lööv ooo löööv!!

laxelelilaaxx

2011-01-06 @ 19:46:23
Postat av: shiralee

älskar dig finaste.

2011-01-07 @ 01:34:02
Postat av: fiona

<3

2011-01-07 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0