Dag 07 - Min bästa vän

Det finns så himla mycket att skriva men samtidigt vet jag att jag kommer inte få fram allting på något bra sätt för att få folk att förstå, hur himla bra min bästa vän är. Ska bara tillägga också att jag har väldigt många nära vänner som betyder massor, men rubriken heter min bästa vän, inte mina närmsta vänner.

Min bästa vän heter Shiralee och bor så himla långt bort härifrån. Det är sjukt jobbigt att det ibland dröjer flera månader mellan att vi träffas men eftersom vi skickar sms ungefär 24/7 så funkar det endå. Hade jag fått tre önskningar hade den ena varit att vi skulle få bo närmre varandra, helt klart, för ibland när allting är så jobbigt känns det så sjukt att inte ens kunna få en kram av sin bästa vän. Vi träffades för snart två år sen på en gympakurs men vi började inte prata förrän några månader senare men då gick allting så himla fort och vi blev jättebra vänner på bara några veckor, det var som att någonting klickade, som om att det var meningen. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan henne, det finns ingen annan i hela världen som jag kan prata med om så mycket. Varje kväll innan jag somnar och vi skriver godnatt så känner jag mig trygg, vet att så länge jag har Shiralee kommer jag aldrig behöva vara ensam även om det kan kännas ensamt att inte kunna träffa henne när jag vill. Hon är verkligen så bäst på alla sätt och vis och hade jag inte träffat henne hade jag inte varit den jag är idag. Utan henne hade jag aldrig förstått varför det är så viktigt att vara ärlig. Det skulle ha funnits ett pris för världens bästa vän, och så skulle hon ha fått det. Du är guld värd min alldeles egna rosa ängel. Jag älskar dig så mycket och du kommer nog aldrig förstå hur mycket du betyder för mig. Allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0