Dag 08 - Ett ögonblick

Okej, ett ögonblick. Nu ska jag vara lite töntig igen hehe. Ett väldigt väldigt fint ögonblick var för nästan två månader sedan när jag var och tävlade med mina småtjejer (och killar). Jag och några av tjejerna var inne i andra hallen och åt lite när några andra tjejer kommer in och ropar: VI FICK 8.8 I MATTA!!! Jag tänkte direkt att de måste ha sett fel, det lät lite för bra för att vara sant. Så jag gick ut och kollade, men visst hade de sett rätt! Det var bara så fint att alla var så glada. Sen att lagen slutade som etta och trea av något på 30 lag (om jag inte minns helt fel?) var ju bara som grädden på moset. Världens finaste småtjejer. ♥





Eftersom jag gör detta på mitt egna vis så bestämmer jag att jag får skriva om ett ögonblick till. Ett bildbevis, rättare sagt. Tror att jag har visat bilden innan, men iallafall så var det 2009 när vi var på vår årliga tur till mormors bror, där hoppade jag och Agnes i en backe och vi tänkte att det skulle bli coola bilder och det skulle se ut som vi hoppade ashögt. Så vi ropade på Vera och sa till henne att fota oss. Så när Vera hade kommit och jag och Agnes skulle hoppa, så snubblar jag. Och här kommer bildbeviset på hur lyckat det slutade. "SJUKT COOLT!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0