Dag 15 - Mina drömmar

Jag tror att alla människor har mycket drömmar om framtiden, hopp och visioner och så. Och precis som alla andra, har jag också det. Egentligen vet jag inte så mycket om vad jag vill göra med mitt liv än, men jag har en stor dröm som jag SKA uppfylla, om det så ska vara själv. Efter att jag har tagit studenten ska jag resa, en lång resa runt i världen, uppleva nya platser och träffa nya människor. Jag älskar att resa, gärna ganska enkelt. I min drömresa vill jag bland annat uppleva Thailand igen, men även se mer av Malaysia och några fler, nya länder i Asien. Indien, Kina, Singapore, listan kan göras lång, men Australien är ett ställe jag väldigt gärna vill komma tillbaka till också. Dessutom vill jag till USA, men det blir förmodligen i en annan resa.

Annars vet jag inte riktigt hur mina drömmar ser ut. När jag blir stor vill jag självklart skaffa familj, ha ett jobb jag trivs med och allt det där men det är ingenting jag riktigt har planerat än, hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0