inte lite sugen på bulle med bulle....


lite vår hade inte suttit fel!

Denna dagen har också varit lång och idag är klockan inte ens tre när jag skriver det... Suck. Kan bero på att jag inte alls mår bra, har varit i skolan endå men jag har ont i hals och huvud och hör skitdåligt eftersom jag har lock för öronen med, score! Dessutom tog det ca 55 minuter att komma hem efter att skolan hade slutat och det är verkligen inte okej så nu ska jag börja cykla! (så fort jag mår bra igen). Till råga på det borde jag verkligen börja plugga geografi och det ska jag idag japppp.

Två roliga saker att berätta har jag i och för sig.
1. Det verkar som att Cissi med stor sannolikhet kommer hit på påsklovet :D
2. Jag & kusinerna (plus våra små mammor) har bokat biljetter till Robyn på Sofiero i sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kommer bli ett grymt påsklov!:D

2011-01-26 @ 20:57:48
URL: http://ceciliaalind.blogg.se/
Postat av: Nellie

jas ska oxå se robyn på sofiero i sommar :)

2011-02-02 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0