nu har min klass idrott hehehehe



Dagens vill ha:
 Rosa velourbyxor till tröjan jag har på mig (kom på för någon vecka sen att jag ville ha dem också = ett helt set, och så var jag på stan igår men såklart finns det bara gröna kvar, finns såklart inga på internet heller)
Dagens klädsel: Bilden här uppe, inte speciellt kul men väldigt skönt. (observera att det är jeanstights, så sjuk är jag inte att jag hade satt på mig ett par vanliga jeans)
Dagens frisyr: Uppsatt i totte, mest för att jag hatar att ha det nersläppt för att det blir så elektriskt!
Dagens händelse: När min mobil bokstavligen flög ut ur min väska, landade på golvet och gick i tre delar (fast den lever, tack för det!) 
Dagens låt: Grenade med Bruno Mars.
Dagens planer: Kom precis hem från skolan, nu blir det plugg och bara ta det lugnt.
Dagens saknad: Världens bästa Sara, lätt.
Dagens dummaste: Snor.
Dagens sjuka: Förkyld som bara den.............
Dagens drog: Kan inte komma på något än, men känner på mig att en hel del apelsiner kommer bli uppätna idag.
Dagens roligaste: Känns hemskt att skriva, men det måste ju ha varit något i skolan... Bilden på Johannas tröja kanske, annars är det ju faktiskt alltid roligt med Johanna, Rebecka och Frida ♥
Dagens favorit: Hade förutsättningarna varit annorlunda så vet jag vem jag hade sagt, men nu är det inte riktigt så, så nu vet jag inte. Kan säga Shiralee då, mest för att hon alltid är himla bra.
Dagens köp: Ingenting alls faktiskt.
Dagens godis: En chokladboll precis, tänkte att det skulle bli rättvist och eftersom Albin åt två igår och då åt jag bara en, så nu när jag kom hem var jag tvungen att ta en till jag med. 
Dagens humör: Tråkig och gnällig, allt blir faktiskt jobbigt när man är så förkyld som jag är.
Dagens ord: Birgers - USCH vilket tråkigt ord, har sagt det ett antal gånger i meningen "MÅÅÅSTE vi gå till Birgers idag?" Det hjälpte inte, det var vi tydligen tvugna till och av någon anledning åt jag världens tråkigaste pastasallad med fetaost som jag aldrig ska ta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0