hittar inget svar på min stora fråga; varför?

jag förstår inte, kan inte tänka mig någonting och är så chockad. önskar att jag hade fått lära känna dig bättre, vi umgicks lite när vi var mindre men ingenting nu på senaste, har knappt träffats sen vi slutade sexan och jag bytte skola. första och enda gången vi pratade sen dess var nog på skolavslutningen nu i nian, du och vera var och tittade på vår avslutning i mariakyrkan och efteråt pratade vi litegrann. och sen vet jag att jag har sett dig på ebbas en lunch under hösten, vi log mot varandra då och jag vet att jag aldrig kommer att glömma hur ditt ansikte såg ut den dagen. jag önskar så att jag hade fått lära känna dig nu, alla dina nära vänner säger att du är helt underbar, och det är jag helt säker på att du var, och är, jag vet att du är en jättefin människa. vila i frid, fina du. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0