VT 2011 here we come!



Himla kul att träffa denna lilla söta tjejen och hennes söta systrar idag! Vickan har dock växt hur mycket som helst sen denna bilden är tagen och är bara såååååå söt. Sjukt störigt sen när jag kom hem skulle jag skynda mig för att hinna ut till gh för killarnas träning. Tog bussen, kom ner i stan & bytte till tvåan. Och halvvägs ut får jag reda på att de inte har någon träning men att jag har träning 2,5 timme senare, KUL! Åkte tillbaka till stan och hem till Hultberg vilket i och för sig var trevligt det med :) nu ska jag duscha och sedan bege mig vidare mot sängen för att orka med en ny termin som startar imorgon, ska bli sååå kul att träffa alla igen!

PS. jag blev godkänd på piksittande och balansen med vänster ben upp 120 grader framåt och åt sidan direkt efter varandra :D kände att ni behövde veta det!

Kommentarer
Postat av: Louise

Skitgullig bild på Vickan! :O

2011-01-11 @ 09:34:37
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0