BEACH

Heeeellluuu. Inatt har jag sovit typ alldeles för många timmar som vanligt denna sommaren men det är så sjukt skönt så why not liksom. Robyn igår - såååå jäääävla mycket folk! Men det var riktigt bra faktiskt, himla kul också men själva konserten var kanske lite kort. Förbanden var inget att hurra för och över två timmar efter att konserten skulle ha börjat kom hon upp på scen och spelade inte så länge. Men det var sjukt kul endå för man kunde nästan alla låtar och då är jag ändå inte Robyn-fanset nummer ett.

Nu ska jag göra mig klar och sen sticka till stranden med Frida och hennes gäng (hennes syrra & mamma) och ikväll ska jag, de ovan nämnda och mamma sitta utanför Sofiero när Veronica Maggio spelar (förband Erik Hassle och Ramus Serbach (eller hur det nu stavas)). Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0