KLADD



(vera 14)

Godmorgon min ruttna lilla blogg. Inatt har jag sovit över 10 timmar vilket alla är super intresserade av, jaaa! Hade iallafall en väldigt mysig kväll igår med tjejerna, god mat på Haket men istället för att bada jacuzzi hos Julia spelade vi kort eftersom det regnade något sjukt. Nu tänkte jag äta frulle för jag är sjukt hungrig och sen ska jag ner till stan och fixa det som jag inte fixade igår och efter det ska jag och pappa laga mat tillsammans och ha det lite fredagsmysigt. Kusinerna kommer hem idag också och imorgon blir det kalas för bästa Vera som fyller år då. ♥ BARA EN VECKA KVAR TILL NÄSTA MATTA/HOPP TRÄNING OCH VI TAGGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0