RANDIGT



Titta vad jag har införskaffat mig idag! (den ser röd och vit ut men den är rosa och vit bara så ni vet) Denna + en ganska så vanlig vit t-shirt fick jag med mig hem från Lager 157 och jag är sååååhääääääär glad! :D Efter att jag och mamma hade varit där så körde vi sightseeing runt typ halva Skåne för att handla på Maxi i Hyllinge, när vi kom hem stack jag ut och sprang en liten runda och nu har det precis ätits en supergod tonfiskssallad! Snart cyklar vi ner mot Grytan för att träffa mormor och titta på kul i juli, chill dag jao. Imorgon kommer lillebror hem efter tre veckor på äventyr, hörs (kanske) då. Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Vaddå halva skåne runt, jag hade koll!!!!

2011-07-15 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0