SENASTE DAGARNA



Usch, längesen igen... I fredags åkte jag, Albin och pappa till Karlshamn, var ute och åt på kvällen, bodde på hotell osv, för i lördags skulle vi ut och paddla kajak! Var livrädd och trodde att jag skulle ramla i och dö, men det gick bra och var faktiskt ganska kul! När vi kom hem i lördags var jag på ett trevligt 80-års kalas för Gustafs farmor och sen sov vi här, igår kom Josefin och Julia hit och vi hittade på lite bus, sen drog jag ner mot stan för att äta och kolla på Harry Potter med Fay och Oliwia. Riktigt bra film, åkte hem till Gustaf sen och sov där till idag. Vaknade med ont i halsen men stannade ett tag, men nu är jag hemma. Har varit bra dagar de senaste dagarna alltså och jag håller tummarna för att jag inte håller på att bli sjuk. Om allt går som planerat blir det en liten Skåne-trip imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0