SNEA BEN ?


(kolla mina ben på denna bilden, det sjuka är att jag tror att jag brukar stå såhär, med fötterna och knäna sjukt mycket inåt. och när jag går så går jag också med fötterna lite utåt, men jag tror att mina ben är typ snea och det är därför, för när jag går som jag går (med fötterna lite inåt) går knäna rakt fram. och man måste ju gå med knäna rakt det är viktigare ellerhur?)

Idag är det som sagt Robyn på Sofiero ikväll och vi taaaggggaar! Konserten börjar halv åtta eller något men jag, Vera & Agnes ska va där redan vid fem och försöka få bra platser när insläppet är kl sex. Innan dess måste jag antagligen lyssna på en massa Robyn idag och annars inte mycket mer. Det är ganska fint väder så det finns en chans att jag lägger mig i solen och steker en stund också. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0