EN "LEKTION" KVAR



Dagen blev inte alls lika händelselös och tråkig som jag trodde, fick först fint besök av Alice, två ganska trötta tjejer hamnade i soffan framför Jurassic Park som jag av någon anledning inte har sett innan, men den var faktiskt ganska bra. När hon åkte stack jag över till kusinerna där det blev bak och skratt, supermys. Har även bestämt en runda till Väla på torsdag med dem, härleeeet. En lektion imorgon där lärarna föreslog att vi skulle gå upp till Grytan och fika eller så, lät helt okej tyckte jag. Efter det blir det Gustaf + lite fristående. Puss

Kommentarer
Postat av: Wilma Lind

Sv: Haha, nej jag är en 98a! :D

men tack så mycket! ;)

2011-06-07 @ 23:08:49
URL: http://wilmalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0