MITT INTRESSANTA LIV

2 dagar och 16 timmar sedan ni sist hörde av mig. MEN DET ÄR SOMMARLOV så det här med uppdatering kommer bli som det blir. På dessa 2 dagarna och 16 timmarna sen vi sist hördes har jag hunnit med en mysig tacokväll med trassel och wii, varit med Nellie, tränat gånger två, packat en fet väska och passat barn ännu en gång. Sommarlov gillas helt enkelt!

Imorgon bär det av till LINGVALLEEEEEEEN och det kommer bli awesome men jag har en hel dag idag att fördriva först. Eftersom jag städade igår kan jag inte göra det, så istället får jag sysselsätta mig med att raka benen, måla naglarna och lite andra nödvändigheter. Gustaf kommer förhoppningsvis och underhåller mig en liten stund också, och jag ska lägga in bilder på mig och Nellie.

Förresten - det sjukaste var ju endå att jag vaknade imorse, tittade ut och det var ljust, trodde att klockan va typ 10 men kom på att det kunde den inte va för mamma låg fortfarande och sov (och hon skulle iväg typ kl 9 idag). Men ja, jag kände mig pigg iaf och var nästan på väg att gå upp, råkade slänga ett öga på klockan och ser att den är 20 över 5 på morgonen, uupps. Fick snällt sussa en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0