SMIDIGT IDAG

Hej hej från en superbränd och osmidig tjej som ursäktar för en otroligt dålig uppdatering på denna ruttna lilla bloggen. Från i onsdags eftermiddag fram tills för några timmar sedan har jag varit med min fina pojkvän och vi har bl.a ätit chokladfondue, cyklat sightseeing runt Dalhem och varit på stranden. Badat har jag till och med gjort, ett snabbt dopp dock. Och bränt mig som bara den. Tränat för första gången på år och dar känns det som har vi gjort nu ikväll också, såååååå skönt att röra på sig men också lika jobbigt. Bilder från USM kommer snart (ikväll) puss.

såhär smidig har jag varit idag:
för tredje gången i detta inlägget - bränt mig - onnnnttttttt
x antal stillastående flickisar på huvudet när armarna inte orkade mer - AJ!
superunderroterad stillastående salto - ajajaj dålig fot.
trillat i duschen - AAAAJ höft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0