EN BILD PÅ NÅGON...

Tentan är klar (tror jag) och livet leker. Uttråkad dock så sysselsätter mig med detta en liten stund:
(Texten över passar till bilden under)

Någon du umgås väldigt mycket med. - goossssi

En bild på dig själv.


En gammal bild på dig själv. - 2004

En bild på dig och en vän du inte varit med på länge. - jullan

En person som du saknar. - lydia

Någon i din släkt. vera, jag & agnes

En person du kan berätta allt för. - shirran

En bild på din vardag. - skooool

Du och någon klasskompis. - jag, bex, jojo & frida

En bild som påminner dig om gamla tider. - frida

En bild på din fritid. - gymnastik ♥

En bild på dina närmaste. - oliwia, fiona, fay (+ några fler)

En bild på en tid du saknar. - thailand! (louise, lovisa, jag, ellie, amalia, jennifer, emelie & lisen)

En bild från i somras.

En bild som gör dig glad. - frida, sandra, jag & julia


Någon som alltid gör dig glad. - nellie

Någon som du alltid har roligt med. - hultberg

En bild som du alltid skrattar åt. - hahah seriösa tjejernaaaa

En tokig bild.

Någon du aldrig kommer släppa taget om. - vera & agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0