BRIST PÅ BILDER


(Jag vet mycket väl om att mina bilder är gamla och tråkiga, men jag vet verkligen inte vad jag ska fota för något, så det får vara så för tillfället tills det blir finare ute eller det händer något annat skoj i min vardag!)

Skulle egentligen ha varit med Kajsa idag men eftersom hon blev sjuk så gick jag en runda på stan med mig själv efter skolan och fick med mig ett par jeanstights hem! Väldigt behövligt med tanke på att jag drog sönder andra paret jeanstights på ca 2 veckor idag, bra där Linnea. Har suttit och pysslat lite med min fototavla sen jag kom hem men kan inte riktigt bestämma mig för hur jag vill ha det. Ikväll ska jag titta på tv och ta det lugnt! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0