GRYMT



För exakt ett år sedan var jag i en gympahall hela dagen, trekampen, bilden är därifrån och killarna tog både guldet och silvret på de flestas första tävling! Idag har jag varit tränare för dem och de var väldigt duktiga, kul att se.

Träningen igår gick så jäkla bra för hela truppen (nästan), riktigt roligt och om det fortsätter såhär kommer USM-laget vara sååååå grymt! Kvällen hos Julia var väldigt trevlig, snacka om att den tjejen gick loss när det var Linda Bengtzing hahaha. Alltid lika kul att träffa dem, känns som evigheter mellan varje gång dock. Nu ska jag leta upp mina recept och börja förberreda lite inför kvällen, puss!

Hörde förresten att de söta tjejerna i rosa blev skånska mästare i sin ålder, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0