LINBANA & SNURRGUNGA


(vet att ni har sett bilden innan men jag har fett med bildbrist, och denna bilden är somrig och fin tycker jag!)

Världens vårväder idag, så hiiiimla fint och underbart och åh, hela förmiddagen var alla så himla positiva och glada! Efter lunchen gick vi och köpte twister mest för att det var så fint och sen satt vi utanför skolan och åt den och solade, kan det bli bättre? Efter skolan stack jag till Kajsa, sjukaste eftermiddagen alltså, den tjejen är inte lite galen nej! Riktigt roligt iaf, får bli av snart igen. Vi har faktiskt tagit vara på vädret och varit ute en massa. Nu är jag hemma, och ganska snart ska jag dejta sängen för imorgon blir det gymmet kl. 8.00 med Rebecka. Puss

det störigaste är att jag faktiskt har tagit lite mobilbilder idag, men att det inte funkar att lägga in.... åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0