MÅLBILD

Har spenderat alldeles för lång tid till att sitta och pyssla med en liten målbild som ska in till idrottsteorin imorgon, men det är ganska roligt att pyssla och hålla på! (mål: åka till cypern med fay, fiona och oliwia på höstlovet, hoppas till tusen på att detta blir av, det var så bäst sist och det hade varit så så så fint att åka bort med er igen) Hade till och med varit så duktig att jag hade fotat hur det blev, men nu vill inte datorn samarbeta med mig så det kanske ni får se imorgon om ni har tur. Nu tackar jag för mig och denna dagen har verkligen varit riktigt onödig, jobbig, tråkig och allmänt dålig.

hjälp & stöd från oväntade håll, fina gamla vänner som man inser att man aldrig vill förlora, för hur sällan man än pratar och hur längesen det än var så kan man finnas där för varandra i olika situationer. tack ni två fina. och sen kan man förundras över hur ens närmre vänner är så tvärt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0