MAMA MONS CHICKEN SATAY



Middagen igår blev faktiskt riktigt bra, jag är nöjd! Till förrätt blev det toast med hemmagjord skagenröra, till middag gjorde jag kycklingspett med jordnötssås och ris och till efterrätt blev det frozen yoghurt björnbär. Kycklingspetten kommer definitivt göras om igen, och kanske något av det andra också.

Gustaf har sovit här inatt men han har precis stuckit eftersom han skulle till skolan, själv är man ledig vilken uppskattas starkt. Däremot måste jag plugga rumpan av mig inför energidebatten imorgon, fick reda på att jag ska debattera för vattenkraft, vilket jag faktiskt hade hoppats på så tummen upp för det. Men innan dess, en timmes sömn till är jag värd... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0