MITT ANDRA HEM


(fiiiiinaste pluttarna när de tog guld)

Idag har jag iallafall varit på GH i några timmar (sådär nästan fem) och hela min kropp bara skrek typ JAAAAAAAA. Jag älskar det stället. Sjukt, men sant. Älskar att känna att jag är störd i huvudet som spenderar nästan fem timmar på ett ställe en måndagkväll utan att göra ett skit. Eller, jag har kollat och börjat skriva upp lite inför killarnas tävling och sen har jag tittat på lite fristående och snackat en massa skit med Eira och Alice. Super mys! Dessutom ska det skickas in dräktförslag som ska provsys och sen ska det bestämmas helt. WOOOHOOOOOOO! Nu ska jag sova och drömma om lite volter, har ju kommit överrens med Tobbe om att min fot ska tejpas sönder och tränas på på fredag. Ska. Äh nu svamlar jag mest. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0