THANK GOD IT'S FRIDAY


(linnearebeckajohannafrida)

La tydligen aldrig över bilderna från målbilden igår och jag orkar inte göra det nu, så istället fick det bli en bild från när mina fina klasskompisar var här på sportlovet. En timmes extra skola idag igen och det har varit en grymt onödig dag, - lyssna på redovisningar, ha idrottsteori (som bara halva klassen hade, så vi andra spelade tetris), rösta på tvåornas oserria projekt. Fick iaf tillbaka VG-MVG på religionsprovet och det gick faktiskt helt grymt bra även fast det kändes dåligt när jag skrev det. Gick nästan hela vägen hem efter det och nu blir det lite mer plugg och sen träning, och jag är typ lycklig för Sara är hemma! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0