HALV ÅTTA


(solisar som köptes in i fredags med jullan, sommar koooooom!)

Jag blev lämnad i skolan idag, alla bara stack. Snällt ohja. Efter det var jag på stan en runda med Gustaf och han fick med sig lite snygga kläder hem tack vare mig. Själv köpte jag ingenting men jag håller tummarna till 1000 för att H&M får in klänningen som jag vill ha i rosa igen. Ikväll har vi haft halv åtta hos mig här hemma, en liten familjeversion och mamma var först ut. Mysigt, och gott! (speciellt chokladmoussen!) Det är min tur nästa söndag och jag har lyckats klura ut förrätten, men det kan jag inte berätta eftersom mamma läser mig blogg, heh. Imorgon efter skolan blir det lite stan igen men då med Johanna, Rebecka & Frida. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0