BRA DÄR



(2 st på EM som failade)

Har varit hemma en liten stund & nu ska jag sysselsätta mig till största del med geografi och senare kanske lite idrottsteori. Fick reda på att jag har säkrat ett MVG i religion A - yaaay! Kommer även att få det i naturkunskap A om jag bara deltar på friluftslivet vilket jag nog hade planerat att göra så jaaa. Förhoppningsvis något mer sen också. Nationella i matte A imorgon, superskoooojjjj. Alltså just nu tar skolan död på en. Det är sjukt tur att det händer en massa roliga saker också, annars hade jag nog tuppat av. 13 dagar kvar i skolan, sen ett härligt sommarlov. Puss

Dagens bästa - NELLIE! att hon & hennes mamma råkade köra förbi oss när vi hade ätit lunch & att hon sa till sin mamma att stanna för att hon ville gå av & hälsa. Söta lilla vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0