EBBIS



Fick den största chocken idag när denna fina flickan steg in på jutan! Stod och bara tittade på henne hur länge som helst, såg henne och Klara stå och kramas utan att fatta någonting. Börjar fatta det först nu, att världens finaste Ebba är i Sverige! Tror inte jag har sett henne sen dagen bilden här ovanför togs vilket är någongång i juli, sen dess har hon befunnit sig i Sydafrika och redan på söndag åker hon hem igen. Men det roligaste är att imorgon kommer hon och tränar med oss, precis som det ska vara alltså! ♥

du saknas varje träning vännen, vår lilla solstråle. och så roligt som vi hade tillsammans på usm förra året, jag önskar att du inte hade flyttat... det var verkligen något speciellt att ha dig i truppen, och så roligt det var att se dig idag alltså. har saknat dig sen den dagen du åkte och idag fick jag äntligen se dig igen, äntligen krama dig. hoppas att du trivs med ditt nya liv där borta, men du får lova att komma tillbaka och att inte glömma oss. min lilla bebis, love you hjärtat. ♥

Och det finaste på riktigt riktigt länge som jag imorse skrev att Grey's Anatomy var kan ju bara sticka någonstans. Det finaste på riktigt riktigt länge var verkligen att få träffa Ebba efter så lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0