FREDAGEN DEN 13:E



Detta är Linnea just nu. Superledsen för att solen försvann när hon skulle gå ut och sola lite och ännu mer superledsen för att det inte fanns några rum kvar i Halmstad! :(

Trots att livet känns tungt nu efter dessa två incidenterna i mitt liv finns det faktiskt lite roliga saker också... Att jag och Alice faktiskt ska till SM både lördag och söndag (även fast vi måste åka hem emellan...), att det är min namnsdag idag (firade mig själv med några grillade marshmallows över ett ljus, börjar bli expert på det nu), att det är mindre än en månad kvar av skolan och att.. ja säkert något mer som jag inte orkar komma på nu.

Dessutom är det fredagen den 13:e idag. Vad tror ni kommer hända? Jag känner på mig att jag kommer komma hem med en superfin, fet, blå och stukad fot. Men det ska man aldrig säga, så schhhhh... Återkommer angående detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0