HATAR TISDAGAR

HEJ. Jag har blivit dålig på att lägga in bilder och nu tänker jag inte göra det idag heller eftersom jag sitter på skoldatorn eftersom jag är i skolan. SUPERLOGISKT OCH SMART. Någon säger att jorden ska gå under på lördag och jag hoppas att detta inte är sant eftersom denna helgen ska bli heeelgrym. En runda på stan med Oliwia efter skolan på fredag, sen kommer Olivia (hehe ja dom heter samma sak fast med olika stavning) hit och vi ska leka på lördag, och sen på söndag är det lagmys hos vår tränare. YEEEEEEAAAH. Alltså förresten jag ska bara klaga en liten snutt på vår hemtenta i historia och samhälle också, HUR FAN ÄR DET TÄNKT ATT FEM SIDOR SKA RÄCKA FÖR ATT DOKUMENTERA HELA EUROPAS UTVECKLING INOM SOCIALT, POLITISKT OCH EKONOMISKT MELLAN 1600-1900 PLUS EU OCH FN HUR DOM UPPKOM OCH VARFÖR OCH ALLT!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0