HOME SWEET HOME

Supertrött tjej är nu hemma efter en massa äventyr. Helgen i Järfälla och på USM var helt helt helt underbart AWESOME! Världens bästa lag är numera sjätte bäst i Sverige på U-nivå och var så så grymma! Final för första gången och in i finalen som åtta, ut ur den som sexa. Alla supermånga timmar i bil var det absolut värt utan tvekan. Bilder och kanske lite mer om detta kommer senare när orken finns, kanske imorgon eller på torsdag. (Mina nerver klarade dock inte av att fota när de körde matta/hopp så det finns bara friståendebilder på mitt fina lag, men har fotat lite på mini-elit och lite andra lag också.)

Friluftslivet har varit helt okej, till och med både mysigt och roligt i sina stunder men det var otroligt skönt att komma hem till en efterlängtad dusch och jag kommer sova gott ikväll skulle jag absolut tro. Vi hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0